sobota, 1 lutego 2014

POWRÓT

Dobra, a więc nie będę przepraszać bo tu przeprosiny nic nie pomogą.
Powiem prawdę.
NIE CHCIAŁO NAM SIĘ TŁUMACZYĆ.
Serio, to jest tak monotonne, że po pewnym czasie odechciało nam się tłumaczyć. I nie pierdzielcie mi o tym, że po co brałyśmy się wgl za tłumaczenie bo i tak mam to gdzieś.
Jest też sprawa tego, że jesteśmy w 3 gimnazjum i uwierzcie nam wcale kolorowo nie jest. Cisną nas, a my z ledwością nadążamy. Na przykład w przyszłym tygodniu mamy 5 sprawdzianów bo nasz klasa przekłada je sobie i teraz mam.
Postanowiłam, że przetłumaczymy wam te nieszczęsne rozdziały, chociaż myślę, że i tak już pewnie nikt nie czyta Sold'a.
A co do laski, która nas hejciła na ask'u... KOCHAM CIĘ BO NIGDY TAK SIĘ NIE UŚMIAŁAM HAHAHAHAHA XDD
No więc spodziewajcie się rozdziału.
ADIJOS.

32 komentarze:

  1. Rozumiem was i czekam na rozdział :) <3
    heartbreaker-justinandmelanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam nie mam nic za złe, bo sama mam teraz lenia w związku pisaniem różnych rzeczy + superhiperdużozadań/sprawdzianów/kartkówekidużodziwnychinnychrzeczy w szkole.'
    Ja nie wiem, nauczycielom się nudzi i nie mają co robić w domu tylko sprawdzać te nasze pisemne wymiociny?

    Dobra, nieważne. Czekam na rozdział x

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie :* ciesze sie uhuhu w końcu nowyyy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. biucdabdaicbacdhcashjacsbauh jezu tak! DZIE-KU-JE-MY!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. miło, że się zdecydowałyście na przetłumaczenie reszty

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zaglądałam tutaj codziennie i miałam nadzieje ze się pojawi rozdział i BAAAM < 33 nie mogę się doczekać rozdziałuuuuu < 33

    OdpowiedzUsuń
  8. Spoko :D Ogarniam ;)x
    Wiem co czujecie xd Sama zawiesiłam 3 blogi ;x

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Tobą <3
    Czekam na rozdział <3
    Nie śpiesz się, nauka jest ważniejsza od rozdziały ;*
    Buziaki ;3
    @lovju69

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli nie możecie pogodzić tłumaczenia z życiem codziennym to może poproście kogoś o pomoc? No wiecie, im więcej was do pracy, tym lżej. Chociaż trochę się wam dziwię i nie powiem, że nie jestem lekko zażenowana tym, co napisałyście wyżej.. ' nieszczęsne rozdziały'? nie jestem pewna, czy autorce spodobałoby się takie określenie jej ciężkiej pracy. I nie traktujcie tego komentarza jako hejtu, czy coś. Po prostu wyraziłam swoje zdanie, z którym możecie się zgadzać lub nie :)
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak nie masz czasu to może oddaj komuś tego bloga co chętnie by go tłumaczył? i miał na to czas? :) Kurde kocham cię no ale ileż można czekać? ;/ Pomyśl nad tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skoro tak bardzo wam sie nie chce i nie macie czasu (rozumiem, 3 klasa, bo sama w niej jestem) to czemu nie oddacie bloga albo nie weźmiecie kogoś do pomocy? Czekalismy pół roku, wydaje mi się że robicie to na odpierdol

    OdpowiedzUsuń
  13. rozumiem Was, cieszę się, że wróciłyście:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie chcę gnoić tłumaczek, czy coś, ale ten post pokazuje jaki macie szacunek do nas i do autorki tego opowiadania.
    "Przeprosiny nic nie dadzą" , a skąd to wiesz skoro nie napisałaś tego jednego, głupiego słowa?
    Ja także jestem w trzeciej klasie, wiem jak to jest gdy nie wiesz za co sie brać, a jeszcze musisz mieć jak najlepszą średnia, ale staram napisać coś raz na miesiąc...
    'Nieszczęsny rozdział" dobiło mnie to..jak można w taki sposób określać cudzą pracę?
    Pamiętam jak kiedyś pisałyście, że jest jeszcze jedno tłumaczenie, że tamta tłumaczka źle tłumaczy itp...ale przynajmniej się starała..

    OdpowiedzUsuń
  15. E tam... ;). Wiem jak trudno czasami zabrac sie do niektorych rzeczy. Duzo slyszalam o tym tlumaczeniu, wiec zabieram sie do czytania. Mam nadzieje, ze wroci chec no i oczywiscie czas do tlumaczenia.
    PS. pisze z telefonu i nie chce stawiac mi sie polskich znakow ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja czytam! i czekam na kolejny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja czytam i czekam nn <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie potrzebnie nas klamalyscie z tym ze zapomnialyscie hasla czy czegos tam do bloga tylko od razu powiedziec, ze wam sie nie chce i po prostu na jakis czas po prosic kogos zeby go prowadzil :) gdybyscie powiedzialy prawde nie bylo by tyle hejtow ale coz wasz wybor i teraz DZIEKUJEMY ze wracacie xxx

    OdpowiedzUsuń
  19. jak bedzie to mnie poinformuj @belieber66969

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się z Vitoriia , codziennie tu wchodzę z myslą że pojawił się rozdział ale po miesiącu waszego "powrotu" wątpie że powrócicie bo po masie hejtów na blogu i asku usuniecie tłumaczenie sold... było tak z More Than My Boss , piękne tłumaczenie , później miesiąc czy dwa przerwy , pojawił się rozdział i kiedy mysłałam że wszystko będzie okey to ni z gruchy ni z pietruchy blog został usunięty :// mam nadzieje że wy tak nie zrobicie bo mi tak samo jak i pozostałym 200 osobom zależy na tym tłumaczeniu więc czekam i powodzenia :>

    OdpowiedzUsuń
  21. serio, nie mogę się już doczekać, nowego rozdziału asdfghjkl <3

    OdpowiedzUsuń
  22. No i do cholery gdzie ten rozdział?!

    OdpowiedzUsuń
  23. No kiedy bedzie kolejny? Juz 3 miesiace na niego czekamy !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie ważne kiedy! Na Sold'a warto czekać <3

    OdpowiedzUsuń
  25. BLAGAM CZY MOGLBY KTOS PRZEJAC TO TLUMACZENIE?

    OdpowiedzUsuń
  26. nowy rozdział TERAZ!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zaczniecie znowu tłumaczyć czy raczej nie mamy się spodziewać nowego rozdziału? Odezwijcie się chociaż. Proszę ;c

    OdpowiedzUsuń
  28. ile jescze???? ;( czeeeeeeeeeekaaaaaam ....

    OdpowiedzUsuń
  29. hahaha, no ja też się uśmiałam w tym momencie

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestescie super kocham was

    OdpowiedzUsuń