niedziela, 21 lipca 2013

"Inne tłumaczenie"

Jeśli chodzi o hejty dotyczące innego tłumaczenia "Sold" to postanowiłyśmy poszukać go w internecie. Racja, istnieje. Ale tłumaczka nie posiada zgody na tłumaczenie. Ponadto nasz blog został założony dużo wcześniej. (Jeśli czytacie tamto, możecie spojrzeć na datę założenia strony).  Poza tym widać, że duża część tekstu jest skopiowana z tłumacza lub innego słownika.
Jeżeli nadal wolicie tamto i mówicie, że było ono pierwsze to pozdrawiamy... -.-
Tym, którzy są z nami  : WIELKIE DZIĘKI !

__
Rozdział powinien pojawić się dziś wieczorem.
xx
~@case_ff

7 komentarzy:

  1. Dowiedziałam się o tamtym tłumaczeniu od tłumaczki Monsters Inside Him i z ciekawości zajrzałam. Co jak co czytając je poprawiłam sobie humor, ale wasze jest zdecydowanie lepsze. Nawet nie ma co porównywać xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wasze jest lepsze. Czekamy na obiecany rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wasze tłumaczenie jest super i nikt lepiej od was nie tłumaczy. Nie mogę się doczekać następnego tłumaczenia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Wasze tłumaczenie i nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wasze tłumaczenie jest genialne i kocham was za to że to tłumaczycie

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam jeden z rozdziałów z tam tego tłumaczenia i nic nie zrozumiałam bezsensu po prostu było . Xd więc pozdrawiam wszystkie " genialne " osoby które was hejtuja miłego czytania .:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dajcie już sobie spokój dobrze wiecie ze wasze jest lepsze ja...bac anonimy kochamy was :*****

    OdpowiedzUsuń