piątek, 5 lipca 2013

Rozdział 12.

Alexa’s POV

W zeszłym tygodniu Justin i ja uprawialiśmy seks co najmniej 1-2 razy dziennie. Seks zabawka. To jest to czym teraz jestem. Nic więcej, nic mniej. Aż głupio przyznać, ale ja nawet nie spodziewałam się, a przynajmniej nie oczekiwałam, że to nastąpi tak wcześnie.
To wszystko jest tak popieprzone, każda rzecz. Może ci chorzy ludzie, którzy uprowadzili mnie z mojego życia, pomylili mnie z kimś innym. Można powiedzieć, że przypominam Farrah Peter, jedną z członków klubu Glee w mojej dawnej szkole. To oznacza, że jestem definicją dziwki.
Nie powinnam tu być. To nie ma być moja przyszłość. Mam być rozpoznawana jako: Alexa Grace, mała dziewczyna z miasta, która miała marzenia, cele i była moralna względem samej siebie i innych.
Nie tak: Alexa Grace, mała dziewczynka, która miała marzenia, cele, zasady moralne, ale one wszystkie zostały zburzone, kiedy została porwana, sprzedana i wysłana, aby żyć daleko od domu z jakimś sprośnym, bogatym kawalerem.
Justin przerwał moje myśli, kiedy lekko przekręcił się w  kolorowej, jedwabnej pościeli. Jego muskularne ramiona ciasno chwytały moją drobną talię. Tyłem dotykałam jego dobrze zbudowanego, nagiego torsu.
- Dzień dobry- powiedział sennie, umieszczając pocałunek na linii moich włosów.
Wzdrygnęłam się. Noc po tym, jak Justin mnie zgwałcił, zupełnie zmieniłam poglądy na jego temat. Opinia, że to miły facet jest błędna. Nasz związek jest podobny do polowania drapieżnika. Biegnę, a on mnie goni, wiedząc, że bez wysiłku może mnie złapać i zjeść na kolację.

To zwierzę.

Nienawidzę go i jego „pasji”. Zawsze obiecywałam sobie, że nigdy nie będę taka głupia i niedouczona, żeby kiedykolwiek wpaść w czyjąś pułapkę, jak dziewczyny przedstawione na tyłach etykiety mleka lub na obrazie na tablicy ogłoszeń, gdy idziesz do sklepu.  Czytaj tytuł: Czy widziałeś mnie?
Jestem takim durniem. Postanowiłam iść sama do domu, zamiast wrócić samochodem z moimi przyjaciółmi. Wolałabym być w stanie krytycznym w jakimś szpitalu.
- Dołącz do mnie pod prysznicem za 5 minut.- głęboki głos Justina wypełnił moje uszy, zanim podniósł się do góry z materacu. Jego bose stopy uderzały o ciemną, drewnianą podłogę z miękkim łomotem, gdy szedł w kierunku głównej łazienki.

///

- Kurwa, Alexa! Ty brudna dziwko!- Justin zwierzęco warknął, gdy spuścił się we mnie ostatni raz i schował twarz w zgięciu mojej szyi, umieszczając mokre pocałunki tu i tam.
Po raz drugi w życiu naprawdę czułam się jak zużyta, brudna dziwka. Pierwszy raz był, gdy Justin mnie zgwałcił. Czy to na serio ma być reszta mojego życia? Jeśli tak, zabijcie mnie.
Wysunął jego płeć z wewnątrz mnie, złożył pocałunek na moich ustach przed postawieniem moich bosych stóp na kafelkach prysznica.
Justin energicznie przemywał się żelem AXE, a ja stałam w rogu, pozwalając w spokoju opadać na mnie bieżącej wodzie. Wyszedł do sypialni, a miękki zapach żelu pod prysznic ociągał się w powietrzu.
Westchnęłam,  szybko się spłukałam, obserwując wyścig kropelek wody w dół po gładkiej powierzchni mojej skóry. Chwyciłam szkarłatny ręcznik wiszący na metalowej rurze w pobliżu prysznica. Szczelnie owinęłam się suchym ręcznikiem. Zakręciłam wodę.
Naturalnie kręcone włosy odziedziczyłam po mamie, a one doskonale zasłaniały moje plecy. Kiedy pożegnałam się z luksusową łazienką i wyszłam do sypialni zostałam przywitana przez pustkę- ani śladu Justina. Nic, tylko biała kartka, leżąca beztrosko na drewnianym kredensie.
Zbliżyłam się do niego i zabrałam kawałek papieru do ręki. Wpatrując się w bazgroły, wydające się pismem Justina, zdołałam przeczytać:

Zabieram Cię na kolację, bądź gotowa o 15. Spotkamy się w hallu.

Zabiera mnie dzisiaj? Na zewnątrz, poza domem. Milion jeden rzeczy biegały po mojej głowie. Na końcu wyszłam, zostawiając to nieszczęśliwe miejsce. Weszłam do garderoby i pogrzebałam w nowo zakupionych ubraniach, które Justin kupił dla mnie 2 tygodnie temu. Wybrałam piękną sukienkę, która nie była jeszcze  używana. Zdjęłam ją z wieszaka i z powrotem pobiegłam do sypialni.
Zrzuciłam ręcznik, owinięty ciasno wokół mojej drobnej figury i wciągnęłam suknię ta swoje ciało.

///

Schodząc po niedawno polerowanych, krętych schodach w kierunku hallu, znalazłam Justina stojącego u postawy schodów. Jego spojrzenie skierowane było tylko na ekran telefonu.
Gdy dotarłam do ostatniego schodka, niepewnie odchrząknęłam. Powoli odwracał orzechowe kule na mnie ujawniając spojrzenie pełne pożądania.
-Cholera.- Justin mruknął, wprowadzając jednocześnie jego palce w swoje miękkie włosy,  jego wzrok mnie nie opuszczał.
Zarumieniłam się ze wstydu, wpatrując się w drogie, złote szpilki, które były na moich stopach. Poczułam kciuk i palec wskazujący Justina, podnoszące moją brodę, co spowodowało, ze spojrzałam w jego oczy.
Powoli pochylił się i zerknął na moje jasnoróżowe wargi przed związaniem naszych ust, stopniowo zaczynając je synchronizować. Po oderwaniu Justin szepnął swoimi pełnymi wargami w moje:
- Idziemy.
______________________
Przetłumaczone przez: @case_ff

31 komentarzy:

  1. mega laska po prostu bosko

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedna... Justin! Zachowujesz się tutaj jak kompletny chuj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział świetny.
    Czekam nn.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sam jest kurde brudna dziwką .. Nienawidze go, niech on sie juz zmieni. ! Fajnie ze dodalyscie 2 na raz . ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zżera mnie ciekawość, co będzie dalej ;__; ale fajna niespodzianka, że 2 rozdziały :D a moja nadzieja na to, że Justin będzie dobry umarła rozdział temu :p

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że 2 rozdział na raz, haha :D ♥
    Ciekawe co będzie dalej i ciekawe, czy Justin się zmieni :(
    Czekam na następny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa co będzie dalej. Może Alexa sprobuje uciec? Czekam na 13 rozdzial :D /@ineedhoranhug

    OdpowiedzUsuń
  8. Gagvhsugehw jak on może sievdhhwnw? @EachDayIsDrive

    OdpowiedzUsuń
  9. spqwoiqkdshcndbeuyshcb *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaraz umrę. Nie myślałam, że z Justina będzie taki podły typ. Oby się zmienił. Czekam na następny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te opowiadanie jest przerażające, ale bardzo bardzo bardzo interesujące.
    Kiedy nowy rozdział dodasz ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. dodałyśmy trzy rozdziały w czasie dwóch dni. Więc teraz odpoczywamy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Biedna!
    Ja bym nie wytrzymała.;c

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja nadzieja, że Justin to dobry człowiek rozpłynęła się w raz z 11 rozdziałem ;-;

    OdpowiedzUsuń
  15. o Boże, troche mnie tu nie było, a tu takie rzeczy się dzieją;oo
    masakra...
    Booże... fantastycznie *_*
    W życiu bym się nie spodziewała, że Justin tak się zmieni
    czekam na kolejny,
    @magda_nivanne

    OdpowiedzUsuń
  16. biedna Alexa ;< ciekawe gdzie ją zabiera... superowe rozdziały

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny rozdział . czekam na 13 . Nie myślałam że z Justina będzie taki podły typ .. Biedna jest Alexa ..Jestem strasznie ciekawa czy Justin się zmieni i czy się w niej zakocha ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dobrze że ta historia nie jest prawdziwa...

    OdpowiedzUsuń
  19. Biedna Alexa :c
    Justin to podły drań, szkoda mi Alexy, mam nadzieję ,że wszystko się zmieni i już nie będzie seks zabawką tylko będzie mogła porozmawiać z mamą i wgl :>

    Przykre jest też to ,że tak się naprawdę dzieję ,że w sensie handlują ludźmi... Szkoda ,że nie można tego jakoś zmienić i powstrzymać tych pochrzanionych typów od porywania i wgl. :c

    Kocham to opowiadanie i czekam z niecierpliwością na NN <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy kolejny?;3

    OdpowiedzUsuń
  21. żaluje tylko że rozdziały są takie krótkie :D (ale to nie wasza wina ;D))
    kochaaaamm to opowiadanie ;) <3
    takie pytanko ;D : Jednak będziecie tłumaczyć ? bo napisałyście chyba że zrezygnowałyście ;/
    jeśli wróciłyście to bardzo się cieszę ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedy można spodziewać się następnego?:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim zdaniem Alexa powinna zacząć płakać i go błagać może to zmieni jego serce? Może on się w niej zakocha?

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny rozdział. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. KURWA TE TŁUMACZENIE JEST BOSKIE

    OdpowiedzUsuń
  26. hej, nominowałam cię do The Versatile Blogger, więcej u mnie na blogu : jb-love-story-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń