czwartek, 25 lipca 2013

Rozdział 14

Przeczytajcie notkę pod rozdziałem :)
_______________________________________

Z punktu widzenia osoby trzeciej:


Wtykając ją łapczywie do swojej sypialni, Justin zamknął ciemno-mahoniowe, drewniane drzwi jego lewą nogą, z całą uwagą całkowicie skupioną na Alexie. Już od wczorajszego ranka Justin miał ochotę na  Alexę, pragnął jej słodkich brzoskwiniowych ust, długich nóg, jej ciała dociskanego do niego, jej ładnej, słodkiej cipki.
Podniósł ją, a jej nogi okryły go w pasie zamykając małą szczelinę między nimi. Justin rzucił Alexę w kierunku podwójnego, królewskiego łóżka, ciężko oddychając, przez co przeciął ciszę wypełniającą pokój.
- Czekałem na Ciebie, cholera cały dzień, Alexa-  Justin mruknął w jej różowe usta. Alexa wydała z siebie chichot, rzucając jej głowę z powrotem na czarne, jedwabne poduszki, dając pełny dostęp Justinowi, aby zaczął naznaczać jej szyję pocałunkami. Słaby jęk uciekł z jego ust, jak szlifował ręką pachwinę w dolnej części Alexy, powodując jej stłumiony jęk rozkoszy.
Justin zawiadomił:
- Lubisz to, prawda dziewczynko? – Ona skinęła głową na tak, umieszczając otwarte pocałunki ustami po prawej stronie jego szyi, otaczając słodko jego skórę między jej cienkimi wargami. Justin szybko oderwał się od niej przed zrzuceniem czarnego materiału swojej koszuli, siedząc na niej. Alexa podziwiała jego wyrzeźbiony ABS, skórę i mięśnie.  Tęskniła, by dotknąć ich rękami w odpowiednich miejscach.
Uruchomiła swój język i szarpnęła do z powrotem do niej, gorączkowo całując każdy skrawek skóry. Justin lekko zachichotał na jej niesamowite zachowanie, bo stale naciskał, żeby odpocząć i wypić kilka kieliszków wina przed seksem z Alexą.
Normalnie była ona bardzo nieśmiała i skromna, ale zmieniła działania. Justin miała ją dokładnie tam, gdzie chciał jej, oczywiście dzięki kilku drinkom
- Dlaczego zawsze się tak niepokoisz? To znaczy, wiem, że zostałaś zabrana z dala od ludzi i wszystkiego, ale to przeszłość i to jest obecne.- Justin zanucił-Nie chcę w ogóle brzmieć jak chuj, ale kupiłem Cię, bo czuję się przygnębiony 24/7.Nabyłem Cię, abyś spełniała moje potrzeby, potrzeby seksualne.
Alexa skrzywiła się z niesmakiem  na jego słowa, zwłaszcza na słowo „nabyłem”.  Pewnie on nie myślał o powrocie do masturbacji, ale tak myślała, jak go zobaczyła. Myśl o czymś tak pięknym… Był nią oszołomiony.
- Napij się, to powinno uwolnić trochę stresu.- Justin zasugerował z butelką szampana w lewej ręce.
- J-ja nie piję.- Alexa wyjąkała, oddalając jego ofertę.
Justin zaśmiał się do siebie, pochylając się w jej stronę. – Dzisiaj dobrze robisz- odetchnął, nalewając niewielką ilość alkoholu do jej kieliszka. Jego chłodny miętowy oddech wysyłał dreszcze w dół kręgosłupa dziewczyny.
Alexa niepewnie chwyciła szkło, jej spojrzenie przeszło do Justina, wpatrując się w  jego piwne oczy.
- Dalej, pij.- Justin powiedział z łobuzerskim uśmiechem wymalowanym na twarzy.
Przechyliła kieliszek szampana, który ruszył w dół jej gardła. Alkohol zmienił jej zmysły na tyle, aby chciała więcej.
- Więcej proszę- mruknęła, a jej brązowe oczy spotkały zachęcające oczy Justina.
- Z przyjemnością- wychrypiał.

Alexa wydała dość głośny jęk, jak Justin dotknął jej piersi, podczas gdy dotykał pocałunkami jej szyi  jak piórkiem. Wszystkie ubrania zostały zdjęte i rzucone na podłogę. Jedyne, co pozostało to szare bokserki Justina od Calvina Klein’a i czarne sznurowane stringi Alexy, które wybrał dla niej chłopak.
Justin umieścił ślad otwartych pocałunków na jej skórze, dochodząc do pępka i biorąc jej uda w swoje dłonie. Pozostawił pocałunki na każdym udzie, klęcząc przed nią i rozdzierając  czarne, koronkowe majtki. Dziewczyna była już w pełni nago, bez żadnej rzeczy na swoim ciele. Justin umieścił czysty pocałunek między jej nogami, pocierając zmysłowo jej słodkie soki.
Alexa jęknęła niekontrolowanie na seksualne czynności Justina. Powiedzieć, że to kochała to za mało.
-Oh, Justin- mruczała, wsuwając jej smukłe palce we włosy Justina.
Jej kasztanowe włosy były rozrzucone, a chłopak stopniowo powędrował w górę, pieszcząc jej piersi.
- Powiedz mi, jak bardzo tego chcesz, kochanie.- Justin zażądał. Jego twarz umiejscowiła się głęboko między jej smukłymi nogami.
Alexa wydała przeraźliwy jęk, nie mogąc zebrać żadnych słów. Justin wiedział to i zły uśmieszek pojawił się na rogu jego ust. Z ostatnim liźnięciem słodki sok Alexy zderzył się z jego mokrym językiem.

Alexa’s POV

Budząc się, byłam przywitana przez rozdzierającą migrenę. Jęknęłam. Moje brązowe oczy, analizowały otoczenie, staranniej niż zwykle. Jedynym wyjątkiem jest to, że nie jestem oczywiście w moim pokoju. Nie było też Justina. Może wyjechał.
Podniosłam się w górę, dotknęłam mojej głowy, swoimi smukłymi dłońmi. Chowając kosmyk włosów za ucho usłyszałam hałas prysznica. Justin był tutaj.
Wstałam z łóżka, moje gołe stopy opadły na podłogę, a ja na palcach powędrowałam do drzwi łazienki. Spokojnie przekręcając klamkę, uważnie otworzyłam uchylone drzwi. Moje oczy spoczęły na pięknym, nagim człowieku wewnątrz prysznica.
- Jesteś gotowa na rundę drugą, kochanie?- Justin wychrypiał, krople wody szybko pokonywały drogę w dół jego nagiej piersi.
Wtedy do mnie dotarło. Byłam pijana w nocy. Dlatego Justin wykorzystał mnie seksualnie.  Nie powinnam być zachwycona tą wiadomością, to znaczy, to jest to, po co tu jestem, prawda? On miał pełną kontrolę nade mną, muszę się z tym pogodzić, bo nic z tym nie mogłam zrobić. To styl życia, z którym teraz będę budziła się każdego ranka.
Prześlizgnęłam się wewnątrz małej szczeliny w drzwiach, zdjęłam moje ubranie i dołączyłam do Justina pod prysznicem.

__________________
Rozdział przetłumaczony przez: @case_ff

Dziękujemy za tyle wyświetleń ! :)
Mam nadzieję, że rozdział się podoba i czekajcie na następny ;)
Przetłumaczymy jeszcze jeden i będziemy na bierząco.
Niestety, my nie możemy dostać się do oryginału i nie wiemy, kiedy autorka doda  następny. Więc mamy prośbę, żeby ktoś, kto ma dostęp do angielskiego opowiadania przesłał nam nowy rozdział, jeśli taki się pojawi.
Kontaktujcie się z nami na twitterze, a nowe rozdziały wysyłajcie na: klaudiaa.zabielska@gmail.com
:)
Z góry dziękujemy i trzymajcie się! :D

LOve xx

36 komentarzy:

  1. Pijana Alexa - nowość :3

    Cudowny rozdział, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle świetne, ciekawe jak to dalej z nimi będzie i czy takie relację zostaną już na zawsze, hm. Czekam na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym aby Justin w końcu się zmienił!
    Czekam na kolejny.xx
    Ja niestety też nie mam dostepu do oryginału.:/
    @OMB_OMJ

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tu sie dzieje! Uuuuuuu pijana Alexa :O swietne tlumaczenie, czekam na next! :* /@_ciastek_

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedna oby Justin się zmienił :)
    A rozdział świetny jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział oczywiście niesamowity! <3
    @Danger_Loverr

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny :D świetne tłumaczenie x

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny, mam ciarki na ciele :)
    @magda_nivanne

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny rozdział. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny :)

    http://justinbieberfanfictionplus.com/viewstory.php?sid=33891&ageconsent=ok&warning=5 a to nie jest oryginał? bo teraz wszystkie opowiadania zostały przeniesione na jbff+ ((do każdego linka trzeba dodać "plus" po "justinbieberfanfiction". chyba trzeba się zarejestrować))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnyyy blog i uwielbiam to tłumaczenie :)
    -----

    iminlovewithakillertlumaczenie.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na kolejny! Świetny blog! xx

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie zaczęłam czytać to opowiadanie i nie moge się doczekać kolejnego rozdziału. Wciągające opowiadanie i świetne tłumaczenie ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG ! przeczytałam wszystkie rozdziały na raz i nie mogę doczekać się nn !
    Świetny bloog <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Jezu to jest takie bsbdajsvsybsvdnh. Kocham cię za to że to tłumaczysz




    http://po-prostu-badz-zawsze.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. weszłam na opowiadanie 'sold' na jbff+ to to opowiadanie ma tylko 15 rozdziałów ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Opowiadanie jest nadal pisane...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ej... juz tyle czasu minelo a ty nic nie dodajesz. Ide plakac. :c xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeczytalam wszystko w jeden dzien. Dodaj cos jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy kolejny ??

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy kolejny rozdział? Słyszałam, że są jakies problemy na jbff, prawda? Nie moge się doczekać kolejnego rozdziału <3

    OdpowiedzUsuń
  22. KOCHAM KOCHAM KOCHAM <33!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny <3 Give me more !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. dodała autorka już następny rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  25. Opowiadanie jest super ! Kiedy dodasz następny ??? ; **

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie tłumaczysz! kiedy next? xx

    OdpowiedzUsuń
  27. przeczytałam całe opowiadanie,i z czystym sumieniem mogę stwierdzić,że zajebiście tłumaczycie.ale ciekawi mnie kiedy mogłybyście przetłumaczyć następny,bo jak patrzę to ostatni został dodany w lipcu..:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham twojego bloga <3 <3 <3
    Link do mojego: http://mojeopowiadanieojustiniebieberze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie opowiadania. Uwielbiam to opowiadanie. Uwielbiam Was za tłumaczenie tego opowiadania! <3

    Zapraszam na moje opowiadanie o JB :3
    http://unfulfilled-feeling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne tłumaczycie zapraszam do mnie http://opowiadanieojusstinie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń